Vánoční dítě

Vždy jsem litovala všechny Evičky, Adámky a také ty, kteří měli tu smůlu a v období Vánoc a Silvestra měli narozeniny. Byl to podle mě vyloženě pech. A pak, jak tomu osud chtěl, jsem sama porodila vánoční miminko. Emička má narozeniny na Štěpána, tedy pouhé dva dny po Štědrém dni. A samozřejmě to přináší jisté komplikace ohledně dárků. Ale když pominu povrchní oběť, jakou jistě dárky a řešení co, kdo dostal je, tak jsou narozeniny na Vánoce vlastně docela prima. Zvláště pak, když se to takhle hezky povedlo, není to na Štědrý den a přitom ještě stíháme státní svátek. Je to Emičky den a celé příbuzenstvo se těší na její oslavu a nikdo se nemůže vymlouvat, všichni jsou doma. Tradice se zahájila už před dvěma lety, tedy na její narození a od té doby se všichni scházíme na Štěpána u nás a hromadně oslavujeme ne jen svátky  vánoční, ale také a hlavně Emičky narozeniny. A v našem hojném počtu to bývá velmi veselá oslava, na které si všichni vzájemně vyměňujeme vánoční dárky. A k tomu ještě navíc Emička dostává dárky k narozeninám. Přiznám se, že to bývá docela zmatek, všude jsou hračky, papíry a stuhy a já pak ráno ani nevím, kdo nám co daroval...asi nejspíš Ježíšek. Ale oslava se opět povedla a to je nejdůležitější. Všechno nejlepší Emičko, máme tě moc rádi! 

Dort a písnička pro oslavenkyni
Hezky sfoukni svíčky a něco si přej Emi...

Jé ten dort je ale krásný... 

A tady moje nová kuchyň...můj dárek k narozeninám. Má to gril, opravdovou plotýnku, ledničku a dokonce i telefon...dáte si kafe? Jo?
Kuřízek je nejlepší!!!!

Tak a teď trocha hromadné zábavy...prší, prší znáte všichni ne?

Tluče bubeníček, tluče na buben...

Můj táta moc hezky maluje, hlavně chro, chro:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi