Těhotenská móda

Už jsem ve svém těhotnění úspěšně překonala první polovinu a s přicházející druhou půlkou i úměrně narůstá vše od kotníků, kolen, prsou,boků a v neposlední řadě i to kýžené těhotenské bříško. A řeknu vám, že to s tím oblékáním začíná být trochu boj. Dokud bylo léto a stačilo natáhnout plavky, tak jsem změnu velikosti až tak moc nepociťovala. Vždy jsem jen trochu zaváhala při řídkém odchodu z domova, např. k lékaři. To jsem pak pravidelně vyházela nejméně polovinu šatníku a se slzami v očích zkoušela a zkoušela...vždy to vyhrál model nejlépe tmavé barvy, dobře maskující a spíše lichotící. Přeci jen jsem byla spíše tak nějak oteklá, než opravdově těhotná. 

Teď už je to lepší. Tedy s tím vizuálním těhotenstvím. Břicho mám jako některé těsně před porodem, ale aspoň už je na první pohled zřejmý můj stav. A já se tak zbavila celé řady starostí, jak maskovat své špeky aby si všichni nemysleli, že je ze mě přes prázdniny chodící velryba. S rostoucím břichem totiž přestávám špeky mít (tedy aspoň ty na břiše se krásně vypínají). O těch na rukách, nohách, kolenou a zadnici raději pomlčím. Tam maskuji stále a nejspíš budu až do skonání mých dnů. Pro jistotu jsem si začala mazat Bepathenem na strie celé tělo. Člověk nikdy neví. 

Přiznám se, že mi nějak s tím druhým těhotenstvím chybí to správné nadšení a nějak netoužím ukazovat pupek všem na obdiv. Spíš bych si to nejraději odbyla šup, šup, nejlépe, kdyby to nebylo vidět a už hezky jedeme s kočárkem. Ale to bohužel v mém případě nepřipadá v úvahu. Já prostě to břicho budu mít hned nepřehlédnutelné. Při mém posledním zoufalém oblékání se můj manžel podivoval, co řeším. Mám se prý prostě oblékat jako těhotná, protože těhotná jsem a tím je to tedy vyřešené. No jemu se to snadno řekne. No ale přeci jen, jak je to s tou těhotenskou módou? Co se tedy vlastně nosí a jaký model je žádoucí? Mám nosit úmyslně těhotenské modely zvýrazňující břicho, nebo se tvářit jako by nic a stále to ladit do klasiky? 

Za doby našich maminek se to tolik neřešilo. Ve třetím měsíci se prostě začaly nosit těhotenské šaty, dostatečně široké, aby vydržely až do porodu a rostoucí partie těhotné se tak nějak schovaly pod vrstvy látky. Všechny maminy vypadaly stejně (samozřejmě stejně krásně). Dnes je v nabídce celá řada zajímavých vychytávek, které na první pohled vypadají jakoby nic. Těhotenské džíny s nízkým pasem, upnutým zadečkem, tuniky, legínky a svetříky...vše pohodlné pro bříško, ale přesto pěkně maskující. Prostě je trendy vypadat normálně. Ok, já to beru, protože chci vypadat normálně. A tak jsem se vydala do obchodu koupit si také jedny takové těhotenské džíny jako by nic. Po vyzkoušení několika modelů jsem málem propadla panice, že opět celé těhotenství odchodím v teplákách. Ale nakonec jsem přeci jen měla štěstí a jedny zakoupila v místním second handu a ještě k tomu za hubičku. Řeknu vám, že vypadají vážně skvěle a uvažuji, že je budu nosit i po porodu, protože kromě toho, že nikde netlačí, mají super nízký sed a zeštíhlují. No tak teď už se může klidně trochu ochladit, protože já jsem vybavená.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi