Dovolená v Řecku, aneb už jsem zase tu!!!

Emi u rozbouřeného moře s novými brýlemi, které odmítala sundat celý týden
Minulých čtrnáct dní jsem si udělala prázdniny se vším všudy. Bez počítače, bez blogu, facebooku, jen s telefonem pro mé nejbližší a hezky u moře, v teploučku s mým krásným manželem a roztomilou dcerou. Po nevydařeném odjezdu do Bulharska kvůli neštovicím, jsme se rozhodli zkusit nějakou zaručeně teplou destinaci a výběr padl na Krétu. Já ani manžel jsme v Řecku ještě nikdy nebyli a přišel tedy čas to konečně napravit. Při výběru dovolené jsem měla v podstatě jedinou podmínku a tou byla vzdálenost pláže od hotelu. Chtěla jsem být prostě u moře a odmítala jsem se každý den handrkovat slibovaných 300 metrů, ze kterých se nakonec vyklube minimálně kilometr a ještě cestou necestou, nejlépe po schodech. 
Moře mě nezklamalo, bylo krásné, průzračné a teploučké. Pláž byla písečná a tak jsme hned první den zakoupili Emičce novou výbavičku bábovek. Bohužel naše rok a půl stará dcera se moře bála a tak se sama od sebe neodvážila ani na krajíček. Koupání se odehrávalo výhradně v našem náručí s pláčem na krajíčku a ukazováním ven z vody. A když si konečně zvykla a třetí den se osmělila natolik, že se mě odvážila ve vodě pustit a pohupovat se sama na vlnách, tak přišla větrná bouře, s ní obrovské vlny a byli jsme opět na začátku. Nakonec se pobyt u moře scvrknul na neustálé nabírání vody do kyblíku a následné sledování vylité vody vsakující se do písku. To byla nejlepší zábava. A tak jsme nakonec trávili většinu času u hotelového bazénu, ve kterém Emi byla překvapivě samostatná, vydržela být hodiny v kuse ve vodě, zkušeně slézat po schůdkách, nabírat si sama vodu do kyblíčku a vůbec plavat jako velká holka. Sice místo blahodárného účinku mořské vody máme teď zelené vlásky a vysušenou pleť, ale za ten klid a pohodu to nakonec stálo. Jen jsem možná mohla vybrat hotel s větším bazénem a klidně mohl být kousek dál od moře. Tak příští rok. 
Emička zvládala dovolenou skvěle, okamžitě se aklimatizovala, let byl úplně bez problému. Jen jsme měli trochu trápení se slzavým okem, které měla podrážděné kombinací písku a mořské vody. Měla jsem s sebou pro všechny případy oční kapky od Bepanthenu, kterými jsem oko vypláchla. Pak jsme ji pořídili nové sluneční brýle, aby bylo oko chráněné před ostrým sluncem a do druhého dne bylo po problému. 
Já jako těhotná jsem si také dovolenou užila, dvakrát mě po ránu přepadla ranní nevolnost, ale jinak jsem se cítila plná energie a dokonce jsem vesele tančila s Emi na minidisku, které se konalo v pozdních večerních hodinách, pro mě do té doby ve zcela nemyslitelném čase desáté večer. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi