Smůla s názvem neštovice

Blíží se termín naší dlouho plánované dovolené, na kterou se těším snad od Vánoc. Večer před spaním si plánuji co vezmu s sebou, vidím samu sebe v nových bikinách (na koupi je samozřejmě dost času), štíhlou (na diety je času ještě víc) a opálenou (pojedu tam přeci už opálená - to jasné ne?). Do omrzení si přehrávám scénu z letiště, jak vystupujeme z letadla, zhluboka se nadechneme a cítíme tu typickou vůni moře ve vzduchu. Ách, konečně dovča! 
Ovšem jak už to bývá, když se člověk na něco příliš těší a moc dopodrobna si maluje detaily, realita bývá zpravidla dost odlišná. Já osobně jsem ještě ani nevystoupila z letadla a už teď mám pocit, že se mi ta idylka nějak zvrtává. Tak třeba ty plavky. Mám je, jsou krásné, modré a třpytí se. Ale moje prsa se tam nějak najednou nevejdou. Dietu jsem držela usilovně od Vánoc takřka nonstop. Poctivě shozená dvě kila jsem zvládla nabrat za poslední týden. Mám šílený hlad (nechutenství bohužel nevydrželo). 

No ale nevadí. Nadšení mě zatím neopouští, beru to pozitivně. Aspoň na té dovolené budu moc beztrestně konzumovat vše z široké nabídky All in (pokud tedy přežiji let). Jen přemýšlím, jak se zabalím do dvou kufrů s váhovým limitem 30kg. Tedy ne jen já, ale i manžel a Emi. Vloni jsem s sebou táhla pro Emi všechno jídlo. Letos plánuji jen sunar a pár obědů. Ale někam musím přeci jen nacpat balík plenek (nočník s sebou ani brát nebudu, většina pokusu stejně končí vedle něj, takže je to zbytečná zátěž). A tak raději vezmu velké balení Bepanthenu Care mast, aby Emi neměla opruzeniny v tom teplém počasí a já si s ním můžu mazat vnitřní stranu stehen, až budu nosit sukně. No a na zklidnění pokožky po slunění zase určitě vezmu Bepanthen krém. Emičce jsem koupila krém s faktorem 50. Dále pak šampony, kondicionéry, milion triček, koupací pomůcky a všechny ty nezbytnosti, které člověk s sebou na dovolenou vždy tahá a pak je vlastně ani nepotřebuje.

Kufry mám zabalené a dovolená může začít. ALE, má to háček. Emi se nám dnes osypala a lékařka potvrdila, že máme neštovice! Takže dovolená se nekoná, storno zájezdu proběhlo úspěšně a mě nezbývá, než oči pro pláč. Můžu jít vybalit kufry a koupit tekutý pudr. Místo slunění u moře nás čeká minimálně deset dní karantény doma bez čerstvého vzduchu, přátel a moře:-(. Ach jo, to je ale pech! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi