Kniha mého srdce...ááách ten Alexandr!

Jsem vášnivý čtenář už od dětství. První opravdovou knihu, kterou jsem přečetla, byli Hoši od Bobří řeky od skvělého pana Foglara. Následovala pak samozřejmě Stínadla se bouří a další jeho nezapomenutelné romány. V dospívání jsem přesedlala na lehce erotický žánr historických románů v podání Beatrice Small, která mě coby mladou naivní dívku zasvětila do tajů exotického milování, vždy v podání krásné, nezkrotné a bohaté šlechtičny a trochu nebezpečného, však milujícího rytíře. 
Ale kniha, která mi doslova učarovala, přišla až později, zcela náhodou. Vypůjčila jsem si ji v knihovně jedno léto před pár lety a následujících několik dní jsem neodtrhla pohled od stránek. Měděný jezdec od Paulliny Simonstové se stal knihou mého srdce. Křehká Taťána, která navzdory všemu a všem zvládá kruté nástrahy života a žije jen pro svou (od té doby i mou) lásku, Alexandra. Je to neuvěřitelný příběh, skvělá kniha, kterou jsem četla nejméně osmkrát. Nikdy bych nevěřila, že budu někdy číst knihu tolikrát a pořád mě bude bavit. V loňském roce konečně vyšel druhý a třetí díl. Tak už je mám ve své domácí knihovně všechny a vždy, když budu mít pocit, že je všechno na nic, bude mi zima a nebo se budu nudit, můžu otevřít svou oblíbenou knihu a začíst se do příběhu první lásky. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi