Zázrak jménem Bepanthen, aneb proč jsem se stala Ambasadorkou Bepanthenu.


Bepanthen je jeden z mála výrobků, které jsem objevila až s příchodem Emi na svět a pokaždé mi tato zázračná mast zachránila doslova kůži. Při nákupu výbavičky v lékárně mi lékárnice přihodila malé mini balení Bepanthenu se slovy, že tato mast se vždycky hodí. Pro její praktické balení jsem tubičku přihodila do kosmetické taštičky do porodnice. Až téměř za pochodu jsem se dozvídala, jaký zázrak malá tubička obsahuje a k čemu všemu se mi může hodit.


Na popraskané bradavky

Vysušené a kojením podrážděné bradavky byly problém už v porodnici. Na obalu bylo napsané, že je určen mimo jiné k ošetření namáhaných prsních bradavek. V porodnici jsem si je tedy mazala Bepantenem po každém koupání a kojení. Kdybych si tenkrát uvědomila, že mě prsa nebolí právě díky mazání, nepřestala bych. Bohužel jsem však po příchodu domů zapomínala mazat a během týdne se mi objevily krvavé prasklinky, které při každém kojení nesnesitelně bolely. Trvalo tři týdny usilovného léčení, než se bradavky zahojily natolik, abych mohla bezbolestně kojit. Nevzdala jsem kojení a jsem tomu dodnes ráda, ale nechybělo k tomu mnoho. Celému trápení jsem mohla předejít. Stačilo pokračovat v důkladné péči, kterou jsem úzkostlivě dodržovala první týden v porodnici – vysoušet bradavky a mazat mastí Bepanthen.

Plenkové opruzeniny

Zakoupené velké balení Bepanthenu již na bradavky nepomáhalo, protože popraskané a krvavé bradavky potřebovaly již jinou péči. Začala jsem tedy Bepanthen používat Emi na zadeček při přebalování. Emi byla plně kojená a po pár týdnech přestala téměř vylučovat stolici. Plena byla často čistá a tak jsem stále častěji jen utřela ubrouskem a ničím nemazala. Problém nastal v okamžiku, kdy jsem zavedla příkrmy a stolice se opět pravidelně dostavila. Své k tomu přidalo i velmi teplé počasí a problém byl málem na světě. Naštěstí jsem při prvním náznaku lehkého opruzení sáhla po Bepantehnu a během dvou dnů byla pokožka opět bez zapruzení. Takové štěstí bohužel neměla má kamarádka, která mazala svého syna obyčejným tekutým pudrem. S příchodem agresivní stolice a moči po příkrmech skončili se sloupanou kůží a krvavě rudými opruzeninami u dermatologa.


To je můj pravdivý příběh o Bepanthenu, jehož ambasadorskou jsem se stala až dnes, tedy po všech těchto útrapách. Neváhala jsem ani minutu, protože propagovat výrobek, který mi opravdu pomohl, je pro mě čest. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi