Jsem jaká jsem...aneb něco o mně

Mé jméno je Veronika, je mi 31 let a v prosinci se mi narodila dcera Ema. Rodičovství se teprve učím, protože Emi je moje první dítě. Občas to jde snadno a říkám si, že být matkou je hračka, někdy tápu a hledám informace všude možně. Zkouším to tak trochu metodou pokus, omyl a říkám si, že jste na tom možná podobně. Rozhodla jsem se založit tento blog pro všechny maminky, které jsou na tom jako já.

Pokaždé, když si nejsem něčím jistá, nevím si rady, či o sobě pochybuji, navštívím internet a tam se snažím dohledat správnou odpověď. Řeknu vám upřímně, že vyznat se v té džungli různých postupů, názorů a objevů není vždy jednoduché. Ať už to je otázka kojení, bolavých bradavek, spánku dítěte, přebalování, her a rozvoje či příkrmů nebo váhových přírustků, trávím mnoho času hledáním správných odpovědí.
A i to je důvod, proč jsem se rozhodla založit tento blog. To, co totiž zjistím, můžu rovnou i vyzkoušet a napsat o tom dál a třeba zrovna vám pomůžu a ušetřím čas, který můžete strávit místo sezením u počítače se svým miminkem.

Vím, že nejsem dokonalá a že občas možná udělám chybu. Ale důležité pro mě je, že jsem spokojená matka a že každý krok, který ve výchově své dcery učiním, dělám s láskou k ní.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi